Nej jag har inte dött!

Sådär ja! Vad tog det? En......... två veckor max sen blev allt bara svart!
Vet inte vad som hände men jag fick häcken full.
Shape up! I'm back!

Nu har jag klarat av:
1. Ullared - Oh my gooood vilken upplevelse. Trodde det skulle vara en medelålder på 60+ (inget fel på dom), och b-grejer men ack vad fel jag hade. Medelåldern låg nog snarare närmare 35-40, och prylarna var det klass på.
Samma leksaker som i vanliga leksaksaffärer men upp till 60-70% billigare. Skulle löna sig att åka dit en gång/år bara för att köpa leksaker =) Fick tag på massor av barnkläder med. Tacksamt nu när dom är små och inte bryr sig om märken. Bara det är rosa/glittrigt/eller har "coola" tryck.

2. Middag med gruppen - Var på ett kungstäle i Gamla stan, mycket speciellt & otroligt bra: http://glenfiddichwarehouse.gastrogate.com
Hade dock tyvärr ingen bra magdag så jag blev tidigt på hemfärd =(

3. Fredagsvin - No comments! Var man inte där får man inget veta.
Blev omedelbart straffad med skallebank och narkolepsi dagen efter men det var det värt. Asjobbigt bara att det var dagen innan Sofias barnkalas så att man behövde vara på topp för att handla och städa. Det är väl konstigt att dom få gånger som jag festar så är det alltid barnkalas dagen efter?!?!? Well, nästa barnkalas är den 16:e så enligt statistiken borde jag bli inbjuden på nån form av kalasande den 15:e.

4. Barnkalas - Lilla Fiffi har faktiskt blivit 4 år. Helt otroligt!! Känns som det var igår man låg där och krystade, fast också som om hon alltid funnits. Knepigt det där.

    

Gott folk, nu börjar desperate och ni vet vad det betyder väl?? Just det!

C ya, sure don't wanna be ya ;-)

Kommentarer
Postat av: ingrid persson

Halloj ! Kul att du hittade din blogg,trodde du var lost.Ja så var då lilla Sofia 4 år, oj vad fort det går men nu kommer vi nog ses ganska snart! Hoppas att ni alla mår bra.Puss o kram från mammisvuck.

2008-11-04 @ 21:55:03
Postat av: Millah

Wehoo! Man börja ju ännu undra va du var för bloggare :P Nice, att du börjat skriva igen..



Well,well.. livet rullar på för mig med. Första chocken har lagt sig. Nu kan jag börja leva mitt egna liv, och leva det hur jag vill. :P



Längtar efter hela familjen Hägglund!! Sjuktkul att vi alla syns till Jul! jippie Nu ska jag ut och köra lite bil.



och du.. super söta bilder på fia! :) Kramelikram från moster!!

2008-11-05 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0