Bättre och bättre dag för dag...................

................ och så blev febern till magsjuka!
Rätt vad det var förvandlades min febriga lilla tjej till ett kräkmonster. Det var som en dålig filmsekvens i en splatterfilm fast istället för ketchup var det ärtsoppa som sprutade överallt. För en kort stund fullkomligen dränktes vi, jag, hon, golvet, mattan osv osv.......
På kvällen blev hon dock pigg igen och åt typ tre yoghurtar, en skorpa och drack en festis. Höll andan och väntade hela kvällen på nästa kaskad men ............ inget??
Vaknade pigg och glad utan feber och har varit på topp hela dagen men så en timme innan läggning förvanldlades drömmen om en vanlig måndag till en bubbla lika oåtkomlig som en partikel i den yttre rymden.

Ärligt talat: Trodde jag själv att det skulle vara så enkelt? Svar: Nej, förmodligen inte!
Tänkte skriva en massa mer men jag tappade helt bort mig nånstans mellan vintergatans kvarter.

Tills nästa gång: Over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0