Hihihi..... jag vet en hemlis =)

Glömde ju berätta igår att jag vet nåt som ingen annan vet and I'm not gonna tell =)
Nu blev ni allt nyfikna va?? Muahahahahaha..... NEJ jag är INTE gravid (och ingen annan heller vad jag vet). Eller jo förresten Ulrica du är ju rätt gravid om man säger så, mindre än en månad kvar nu va? Och Sofia (storfia), du är också rätt pregnant. Men jag menar vi andra........

SYSTERYSTER - Välkommen till min blogg!

Dagens status so far:
Jag - Som vanligt helt normal ;-)
Mats - Oförbätterlig
Sofia - Frisk igen (och väldigt bestämd)
Ebba - Snorig, hostig, allmänt hängig och lite rosslig
Hundarna - Är som dom brukar (nerbäddade, ointresserade och slöa).

Nu är det officiellt! Biljetterna till melodifestivalen släpps 24:e oktober. I år ska jag fan i mej ha tag på biljetter om jag så ska vara olaglig (vad det nu skulle innebära).

Trist just nu är att vi sköt upp helgens besök av Ralle, Tess & enligt rykten Ola pga att vi inte är vare sig friska, pigga eller kloka =) Närå........... klart vi är!
Kul just nu är att om alla håller sig friska (iaf jag och Sofia), så ska vi gå på genrepet av stjärnor på is med Storfia och Lova. Håll tummarna!

Idag är det typ världens tråkigaste väder ute! Regn regn regn och åter regn samt lite blåst.

Finanskrisen och det ekonomiska läget
Jag har goda nyheter angående läget = Dom som redan har det risigt märker ingen större skillnad.
Såg nån intervju i metro där dom frågade ett par hur dom drabbas och då svarade dom typ att:
- Eftersom vi är studenter är vi redan fattiga så vi drabbas inte. Kul men tragiskt!

Hoppas det blir bättre denna månad (har inget med en ev kris att göra).
Dom sa att september var årets värsta månad ekonomiskt för folk men för oss var det helt klart oktober. Hur kan man bara få så mkt räkningar på en och samma gång?!?!
Tänk om alla kunde få en räkningsfri månad/år. Shit det skulle ju vara fantastiskt.  Tänk vad mycket man skulle kunna göra för dom pengarna..... Resa, shoppa, betala av på nåt lån man kanske har, spara, skämma bort sig själv, skänka till välgörenhet........... Alternativen är många och chansen att det händer obefintlig!

Nä dags att plocka upp 1 000 000 pennor och korkar på golvet. Att måla verkar idag förr Ebba betyda att slänga allt hon når på golvet för att sen skrika på storasyster som snällt plockar upp det hon vill ha.
Kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha och jag som trodde du ska skulle avslöja nånting jättestort, haha, knasmaja:-D

2008-10-16 @ 14:28:09
URL: http://familjenww.blogg.se/
Postat av: Millah

Nice att snacka förut sista! Hoppas det går bra med hostmedicin och allt! Lilla bebban! kram Jag ska snart ringa chefen för ett boende, då har jag sökt 16 jobb idag. Hoppas bara på svar nu också! Have u all a great evening! Love* Moster!!

2008-10-16 @ 15:43:11
Postat av: Ullis

Haha såg nu att jag läste lite knasigt igår:-P Trodde hemlisen hade med melodifestivalen att göraasg;-)

2008-10-17 @ 19:00:38
URL: http://familjenww.blogg.se/
Postat av: Linda

ha ha ha ha vad hände???

Du ?? biljetter till melodifestivalen??? Jesus amalia... Annika har blivit villa volvo och vovve... och om du har lyckats bli de så finns det ingen hjälp för mig ju... NEEEEEJJJJ!!!!

Älskar dig haha

2008-11-10 @ 12:56:52
URL: http://lindajacobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0