Hur svårt kan det va?

Det gick ju inte så bra att blogga förra gången så jag gör väl ett nytt försök då =)
Tanken är att jag ska uppdatera så ofta jag hinner och att alla som är intresserade kan följa vår familj i vardagen.
(Om jag satsar på ett inlägg i veckan kanske jag kan lyckas?)

Efter att ha hållt oss friska i princip sen i höstas så kommer eländet sakta krypande........... Börjar med att gubben får ryggskott!?! Trodde det enbart drabbar dom över 70 men tydligen räcker det med 30! Lägg till diverse gubbharklingar och allmän stelhet så inser du att mitt exemplar är som en pigg pensionär.
Okej, sanning med modifikation men jag lovar, det var faktiskt kul när jag skjutsade honom till läkarstationen och i väntrummet satt han med tre andra gubbar: gammal, äldre och äldst.
Trist bara att det jämt ska hända nåt när man har planer eller rättare sagt dom få gånger man har planer.

I torsdags skulle jag på affärsresa så vad händer? Jo ryggskott = stanna hemma
Idag skulle vi till Uppsala och kika på barnens tremänning så vad händer? Jo Härjo (lillasyster) får feber= stanna hemma. Well, maken och storasyster fick åka själva annars hinner nog lillan fylla 18 innan vi får se henne.

Wow!! Blev just på bättre humör! Ska nog ta premiärbadet idag, det är ju bara en månad sen vi köpte badkaret...
Kan se framför mig hur jag ligger där i bubblorna med levande ljus, ett glas rött, lite choklad och en bra bok i alldeles ihoptryckt i fosterställning eftersom badkaret bara är 130 cm!!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0