Idol

Peter Jihde ocn Anders Bagge är fan mina idoler. Jag tycker att dom ska vinna idol om inte Lars eller Sepideh gör det. Det är väl märkligt? Så fort man är helt överlycklig och tycker att nån har gjort sitt bästa uppträdande nånsin så tvärsågar juryn men när man däremot tycker att nån suger så är juryn helt överlyckliga!! Gör dom så bara för att retas?!?!?!
Försökte ringa dig pappa under idol men ni vägrade som vanligt svara. Provade mobiltelefonen med (eller biltelefonen som Mats säger att ni har), men ingen lycka där heller.
Nåväl, jag hoppas VERKLIGEN att du pappa kollade extra noga på idol. Båda dina favoritlåtar från nittiotalet var med:

1. Sinead O'Connor - Nothing compares to you
2. Bryan Adams - Everything I do

Jag säger bara: Rostock - skivspelare - repeat = galen pappa =)

Idag har Ebba repat sig och gått i trehundra igen. Lekt och busat/bråkat hela dagen. SKÖNT!! Eller vad säger du Mats? Stackarn har inte haft en lugn stund idag. Så fort han vänt (skott)ryggen till så har det varit världskrig idag tydligen.

Blev galet glad på jobbet idag! Vi ska åka till Hasseludden i slutet av november på konferens. Avslutar dagen med nån behandlig, bad och middag. Sover även där och åker hem efter jobb på fm och lunch. Jag har alltid velat åka dit så jag är verkligen SUPERGLAD =)

Camilla - Nej, det blev ingen tv..... har en tendens att fastna framför datorn och när jag väl skulle kolla på TV så blev det survivor man på Discovery.
Men fan alltså! Han brukar göra livsfarliga och coola saker och typ bada i antarktis eller irra runt i djungeln men den här gången skulle han visa hur man överlever utan mat och dryck. Så jävla skabbigt! Åt alla möjliga (och omöjliga) kryp och djur, drack sitt eget urin och det värsta av allt kramade ut vätskan ur elefantbajs direkt ner i munnen och drack!?!?!?!
Till och med Mats höll på att svimma och stängde av skiten.

Ulrica - Hoppas Jonathan håller sig frisk eller åtminstone inte får nåt värre än en förkylning.
Har förresten bestämt att jag ska börja ge dig namntips så dagens får bli, (låt mig tänka) hmm................ Rasmus
Jonis & Ralle, passar ju skitbra ihop eller hur? Låter som två riktiga busungar ;-)

Puss & kram alla nära och kära från the hagglunds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0