Jag är otrogen!

Mats ska tydligen limma fast sin ring på datorn med nåt superlim så att den aldrig går att ta bort.
Liiiite missnöjd över att datorn får mer tid än honom. Kan man verkligen bli svartsjuk på en dator? Är det lagligt?
Ska förresten han säga som är gift med jobbet =)
Fast.......... han får ju betalt, vad är det nu man kallar sånt? Hmmmm...........
Muahahahahahaha

Skojja bara

Om 24 timmar är det bara 3,5 timmar kvar innan jag åker till Ullared.
Ja ni läste rätt!! Jag ska sova (försöka) på bussen och vara där när dom öppnar vid 7, irra omkring helt yrvaket för att åka hem vid 2-tiden och är hemma vid 21 tiden. Då ska man försöka ta sig hem med eländet man köpt... Kan bli klurigt!
Tack för den Fia!! Och välkommen till min blogg förresten =)

Ulrica, Jag har bestämt mig för att din bebis ska bli internationell redan från födseln så dagens namn är Dick.
*fniss* *fniss*

För att undvika en skilsmässa lägger jag ner datorn för idag!
Baj baj - hallonpaj


Kommentarer
Postat av: Millah

Galet vad kidsen är sjuka hela tiden, feber, kräk, och dubbelsidiga öroninflammationer :/ Stackars barn! och..stackars mamma och pappa som ska vårda. Skönt att de börjar bli bättre nu ialf!



Här är vi friska just nu.. :) jag och Robban planerar inredning och sånt för fulla muggar varje timme, minut och sekund. Hihi! Ola går det också bättre för nu.. han var ju och titta på en lgh iförgårr. Fast han var väl lite tveksam tror jag.. Inte lätt alltså. men vafan, säg nåt som är lätt?!



Btw, ska du till Ullared och spendera lönen.. hehe. Du kommer att dö när du kommer in där. Man får typ panik/ångest den första 30minen innan man kommer in i stresset och allt folk som springer som yra höns och sliter i saker. Well well, I hope you will have a nice time there ;)



And you..det där med ringarna hängde inte jag med på.. :P otrogen hit och dit? klistra fast sin ring med superlim?? Låter inte så clever..



P.s vilket fint kort på 4-generationer! :) Mormor! Så sött!

Kram*



2008-10-24 @ 09:48:54
Postat av: Anonym

Dåligt med uppdateringar tycker jag. Hälsa gubben!

2008-11-01 @ 10:47:14
URL: http://chefen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0