Jahapp!

Jag fick ett ryck och ringde vårdcentralen för Ebba är så jäkla hängig och hostar som en astmatisk pudel. Öroninflammation på ena örat och påbörjad inflammation på andra örat = skönt att jag gick dit!!
Blev hemskickad med en kåvepeningkur för fem dagar sam luftrörsvidgande hostmedicin. Ojojoj vad hon grinade illa när hon fick penicillinet men duktiga snuttan fick i sig det, bara 9 huttar kvar...
Somnade som en spädis och har knappt hostat en enda gång. SKÖNT

Dags att kolla kvällens tv-utbud vilket som vanligt säkert är lika med noll men jag har ett inspelat avsnitt av brothers & sisters att ta till i nödfall.

Varning: Sjukt hängig! Vet inte om det är sömnbrist eller och det är nåt skit på gång. Statistiskt sett borde jag bli sjuk imorrn kväll eller senast lördag fm eftersom jag har planer då.
Hoppas på det förstnämnda!

Förresten den där hemlisen som bara jag vet är inte helt sant längre. Mats läste bloggen förut och ringde omedelbart upp mig och "KRÄVDE" att få veta vad det var. Tyckte det var hans rätt som min man att få höra, (nejdå, inte alls nyfiken av sig), gav efter och skvallrade =)

Klem!

Kommentarer
Postat av: Millah

Jag är din systeryster och KRÄVER också att få reda på hemlisen :P Härligt att bebba fick i sig hostmedicinen och att hon slapp att hosta. Bra att ni gick till läkaren också när hon hade öroninflammation. Lilla snutti! Hitta du nåt att glo på tv:n sen? kram

2008-10-17 @ 12:04:21
Postat av: Ullis

Stackars liten:-( Jag hör just nu att det är väldigt synd om Jonathan med, han grinar illa här. Vi har haft en full dag med aktiviteter så han är riktigt trött nu. Trevlig helg, kraaam

2008-10-17 @ 17:52:25
URL: http://familjenww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0