Öroninflammation del 2

Godmorgon Eva, hoppas frukosten smakar bra ;-) Vi ses om ett par timmar!

SysterYster - Skönt att du mår bättre!! Shit vad spännande att kolla på läggan :-) Måste vara fantastiskt att få flytta in i en alldeles nybyggd och fräsch lgh. Är själv rätt sugen på en lgh just nu, behöver inte ens vara ny. Enda kravet är att det ska vara högsta våningen så att spindelasen hinner tappa fotfästet innan dom kommit hela vägen upp.
Läste i nån tidning att dom ska bygga skyskrapa på 40 våningar i värtan. Mmmm......... låter UNDERBART!!! Synd bara att jag lider av höjdskräck.

Vilken UNDERBAR eftermiddag!
Stress efter jobbet till dagis och hämta barnen
Stress från dagis för att komma hem och packa in barnen, ge dom mellis, kissa/bajsa hundar, kissa barn och byta blöja, snabbskita och byta kläder.
På med danskläder och ytterkläder 
Stress till skolan där dansen är, få ut barnen ur bilen, in i danslokalen av med alla kläder igen.
Underhålla Ebba i 45 minuter medan syrran dansar.
På med alla kläder och ut i bilen, åka hem av med alla kläder och slänga i sig mat.
Läggdags! Puuh!

Japp det är våra tisdagar! Tack Mats för att du åkte hem tidigare än planerat idag, då slapp jag iaf laga mat.

Ebba var lite gnällig redan i bilen hem från dagis och jag misstänker att det är öronen som spökar.
Hon var helt hysterisk vid läggning, grät galet mkt och tog sig mot öronen. Till slut lyckades Mats få henne att somna i vår säng. Hoppas natten är lugn så att hon är riktigt utvilad imorrn och kan gå på dagis. Får hålla koll på öronen bara.

Strax desperate housewives =) Weeeeeeho!

Mamma om du läser det här:
- Tänker du sluta ringa nu när du kan läsa bloggen??? I så fall slutar jag blogga!!

Ullis - Dagens namn - Alfons

Kram kram


Kommentarer
Postat av: ersson

Älskade unge! så illa är det inte, men det är klart att man får ju en omfattning om hur stressigt ni har det,på morgonen och när ni kommer hem, men jag kanske kan få köpa lite telefontid hos er?så att man ringa vid resor till och från dagis och jobb,om det kan gå försig? hur som helst så ser ju både ian och ebban ut att ha det hur kul som helst och är jätte gulliga som pippi,men var är mats får han inte vara med på korten? mammis hälsar och älskar er alla kram kram.

2008-10-21 @ 21:43:39
Postat av: Ullis

Tack för tipset, men jag avstår nog:-P Börjar dock känna mig en aning stressad över att vi inte har nått namn, men det ordnar sig nog:-)



Kram

2008-10-22 @ 09:28:58
URL: http://familjenww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0