Öroninflammation del 3

Jag kände ju på mig igår att allt inte stod rätt till och vad var det jag sa??
När jag stog i duschen imorse ropade Mats att Fia hade feber och när jag kom upp hade Ebba också feber. Jippi! Not!!
Mats fick tid på läkarstationen och.................. *trumvirvel*............... dubbelsidig och mycket kraftig öroninflammation. Jamen visst, varför inte. Det var ju trots allt 2-3 dagar sen dom var sjuka sist!
Då fick man en halv vab-dag idag och hela dagen imorgon. Absolut inget fel i att vara hemma men som sagt: Sjuka barn...... Not so very funny!

Ebba var förresten scheisse duktig och tog medicinen utan hysteriska utbrott!

Sista, Kul att ni var nöjda med er preview av lägenheten. Nu är det inte långt kvar =)
Hmmm.... kom just på att jag inte har en aning om Ola har hittat nåt än?!? När fan pratade jag med honom sist egentligen? Shame om me!

Usch! Bara bajs på TV'n idag. Hoppas Mats kommer hem snart så jag slipper plåga mig med "Bonde söker fru", "Generation fett" och annan skit som jag tenderar att fastna i =(

Ulrica, jag är liiite besviken på dig! Här sitter jag och föreslår skitbra namn som du bara dissar?
Dagens tips: Love

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja det var ett bättre namn måste jag säga:-D

2008-10-23 @ 10:11:40
URL: http://familjenww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0