Vad är väl en bal på slottet?

Idag hade jag chansen att få gå på Lets Dance men pga att Mats skulle ut och öla fick jag tillbringa kvällen hemma ensam med tjejerna.  Guud vad mysigt vi har haft det =) Grillad kyckling, hemmagjord pommes, Lohmanders och rödtjut framför bolibompa men två gosisar. Härligt!!

Veckans avslut:
Fortfarande frisk
Gå redan kl.15 på en Fredag = Aslyxigt
Jääävligt mysig kväll med brudarna & god mat
Antal träningspass = 0
Ätit godis = 1 geléhjärta (kom på att jag slutat samtidigt som jag svalde så det gills inte)
Läst ut boken. Bra men sjukligt förutsägbar = precis sånt jag behöver

Det där med rulltrappor och avslappning har ju inte funkat så bra MEN............ Jag lovar att det inte är mitt fel!
Skärpning nästa vecka. Ja just det, på måndag ska jag skicka veckorapport till min coach så jag måste minst ta en promenad i helgen så jag har nåt att rapportera.

Natti


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul att du har börjat blogga igen!!! Keep up the good work:-D

Kram

2009-02-14 @ 08:30:13
URL: http://familjenww.blogg.se/
Postat av: Ullis

Du har blivit utmanad, kika in på min blogg!

2009-02-15 @ 12:26:17
URL: http://familjenww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0