Vardag

Jaha, då var men inne i vardagslunken igen då. Känns trist men ändå rätt ok. Nu gäller det att få in alla gamla och nya rutiner, få ordning på sovtiderna och komma igång med träningen igen.
Mats och tjejerna har hur mysigt som helst den här veckan och jag är skit avis! Har mycket på jobbet nu men jag har iaf lyckats ta ledigt en halv dag på Måndag så att jag får vara med Sofia första dagen i skolan.

Upptäckte idag att vi har inplanerade saker varje Lördag och Söndag fram tills första eller om det var andra helgen i November. Det är fotboll, simskola, kräftskiva, träffa vänner och mkt mkt mer. Nu börjar snart tjejernas dans med också, Woine woine

Ebba mår MKT bättre nu och imorrn ska vi nog inte ge henne mer puffar så länge hon inte blir sämre igen... Hoppas det inte blir mer sjukdom än så här och då framför alla att inte Sofia blir sjuk lagom till uppropet. Mats och barnen var förresten där och hälsade på idag och dom var alla positiva =)

Vad gäller renoveringen har vi inte kommit nånvart sen sist men Mats är ute och målar i skrivande stund så snart kommer det nya rapporter.

Slänger upp två bilder från i Maj istället. Vi var nere i Mellerud hos mamma och pappa och det var riktigt skitväder. Tjejerna vill ändå gå ut och leka så dom tog såpbubblorna och gick ut. Efter ett tag gick även jag ut för att se efter vad dom gjorde och...... Det bidde ett bubbelbad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0